Kosz > Widoczność zasobów

lvl 14
2013-04-11 11:15:43
Tak jakoś wpadłem na pomysł, żeby liczba zasobów przeciwnika w ogóle nie była widoczna. Aktualna rozgrywka polega na wyczekaniu przeciwnika, kiedy spłucze się z energii. A gdyby tak... Postawić na losowość i własne obliczenia w głowie? Postawić na ryzyko, kiedy wystawić Inkwizytora i atakować? Czy będzie on zniszczony Śmiercią? A może oberwie Paniką? Gra by się opierała bardziej na farcie, niż na wyczekiwaniu. Liczę na opinie, nawet krytyczne.
lvl 34
2013-04-11 12:09:57
Popieram.
lvl 6
2013-04-11 13:16:28
To chyba nierealne, z racji tego że wystarczy potem napisać dodatek, który będzie sprawdzał ubywanie kart z talii/ręki bez efektu, tzn. wystawionej jednostki/rzucenia czaru, tudzież nawet ręcznie to można liczyć i sprawi to, że Ci którzy nie liczą/nie mają dodatku będą poszkodowani, bo przeciwnik będzie wiedział ile my mamy, a my nie będziemy wiedzieli ile ma przeciwnik.
lvl 13
2013-04-23 20:46:37
Nie podoba mi się ten pomysł.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała