Kosz > Miejsca w talli

lvl 10
2013-04-08 13:09:58
A więc odkąd kupuje coraz więcej paczek brakuje mi w talli miejsca. Co to jest 60miejsc skoro 1/3 zajmują zasoby? Bez sens. Powinny być dodane jakieś 10 miejsc albo podzielić że zasobów w talli może być max 30 a pozostałych kart max 50. I wtedy by było dobrze. Bo teraz inkwizytor, panika, dezintegracja, strateg, dawni bohaterzy nie mają miejsca u mnie w talli a bardzo by się przydali. Nie chcę już mówić o unikatowych kartach bo tych w talli mam tylko 24. A zwykłych 23 z czego 20 to zasoby. Jeśli nie chcecie dawać nam miejsca na karty to może stwórzcie kartę najlepiej unikalną, którą można wymienić w sklepie na 5 dodatkowych miejsc. Albo jeszcze lepiej możliwość zakupu miejsc w sklepie. Jedno miejsce cena 50-70złota. Maksymalnie będzie można wtedy dokupić 20 miejsc.
lvl 14
2013-04-08 13:59:01
Limit kart zwiększony nie zostanie. Ty masz sam wybrać, jaka karta będzie Tobie potrzebna, to Ty decydujesz, co wstawisz do talii. Przez to talia u każdego gracza wygląda inaczej i na każdego obiera się zupełnie inną strategię.
lvl 6
2013-04-08 15:22:16
Nom, limit nie zostanie zwiększony, ale z jeszcze jednego powodu duża ilość kart to również dłuższy czas rozgrywki.

Niedawno grałem w taką jedną grę karcianą, od Ubisoftu, więc dobrej firmy, gdzie nie było limitu kart. Na ruch była minta z kawałkiem chyba, nieważne. W każdym razie walki trwały ponad godzinę, grałem jedną nawet 1:45 :O Bo ciągle dochodziły karty, było czym się bronić, czym atakować - no bardzo długo.

Limit kart jest również po to, by walki były stosunkowo dynamiczne. I tak jak napisał Zyt - to właśnie ograniczenia powodują, że musisz stworzyć dobrą talię. Tak to byś nazbierał rarów i legend, wrzucił ich 50, dodał 20 zasobów i co by się nie robiło, dałoby się wygrać.
lvl 10
2013-04-08 15:42:52
A co odnośnie tych kart możliwych do wylosowania w paczce i wymiany w sklepie na ileś tam miejsc?
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała