Kosz > Karty

lvl 16
2013-03-28 20:48:46
moim zdaniem karty ostatnio wprowadzone sa za drgoie spokojnie powinny koszotwać 6 en pozatym ten rumak legendarny to porazka nie dośc że kosztuje 8en to żadnego punktu do atkau nie dodaje a tylko miejsce zamjumje popłakał bym sie jak bym na to dizadostwo trafił. I tu pytanie jest sznasa ze coś w kartach bedzie zmienione?;P możecie sie tez wypowiadać
lvl 34
2013-03-28 21:00:38
No, jak dla mnie rumak jest za drogi. Za to np. wielki inkwizytor jest dobry prawie jak lega.
I jeszcze, żeby nie zakładać następnego tematu: ja mam prawo się popłakać. Przed chwilą kupiłem paczkę. Już od jakiegoś czasu zwykłych nie biorę więc zostaje 5 kart. Niestety, kolejna karta rzadka, mimo, że już kupiłem 12 paczek! I to nie jest jeszcze szczyt, bo tej karty w ogóle nie włożyłem do talii bo to była dezintegracja, już 3. Ale to jeszcze nie koniec. Wśród kart unikatowych: szczur, zestaw naprawczy, wybuch i tarcza. Pomyślałem: żal, ale chociaż wybuch się przyda. Akurat! Miałem już ich 4, więc kolejnego nie mogłem włożyć do talii. Chyba pójdę się powiesić.
PS. Z tych 12 paczek nie lootłem też żadnego miecza, a bardzo by mi się przydał.
lvl 29
2013-03-28 21:07:59
moim zdaniem bochaterowie są za drodzy.
lvl 6
2013-03-28 21:16:17
rEv, tak szansa zmiany zawsze istnieje, nawet napisałem to w poście po dodaniu kart.

Co do rumaka, wyobraź sobie taką sytuację. Masz Słonia bojowego + Płonący miecz + dokładasz mu Rumaka. Masz kartę która posiada 6 ataku (2 skip shielda) i 5 HP i stratowanie. I atakujesz nim co turę. Jak przeciwnik nie zablokuje tak, że wszystkie obrażenia przyjmie, to co turę będzie mu przechodziło na generała te X obrażeń niezablokowanych. W ten sposób, mimo bloku, dzięki rumakowi, zabijasz przeciwnika. To naprawdę słaba karta? :O

Gothdo, ale Ty masz pecha... Są osoby co kupiły 2-3 paczki, a mają karty super, to tak jak w Margo stanie na elicie - stoisz miesiąc i nic, a ktoś w 2dni 2 legi ;/ Współczuję Ci, szczerze :) Zaś na szczura nie narzekaj, on może wiele zdziałać, np. zawsze zabije Słonia ;)

A koszty prawdopodobnie zostaną zmniejszone, jeśli chodzi o bohaterów, może innych też.
lvl 34
2013-03-28 21:23:56
A śmierć nadal jest dobra jak legendarna, bo wbrew opisowi zabija KAŻDĄ kartę :P.
A co do szczura - też tak myślałem, ale to się nie sprawdza... Jakbyś sam grał (masz dopiero 2 lvl :D) to byś zobaczył, że bardzo często przeciwnik ma maga/wiedźmę. Jedno użycie skilla i po szczurze.
Weź zobacz i coś napisz w moim temacie z propozycjami.

I jeszcze internet mi laguje, i na Margo padam, i jak walczę tu z graczami 1 - 4 lvl to prawie przegrywam bo słabe karty lecą... ;( ;( ;(
PS wprowadźcie emotikony

Przynajmniej na pocieszenie przypomniało mi się, jak dezintegracją kolesiowi rumaka zjechałam :P
#Edytowany (2013-03-28 21:36:42) przez Gothdo
lvl 6
2013-03-28 22:00:49
Gothdo :) Tak, śmierć sprawdzamy, to będzie poprawione na pewno. Zaś sam gram dużo, tylko nie z graczami, albo na dev, albo gdzieś na kartce/symulatorze :) Ktoś te staty musi jakoś wymyślać :P I tak, wiedźma zabije szczura, ale wiedźmę też łatwo zabić, bo ma mało HP. Poza tym są ekwipunki itd = generalnie, są karty mocniejsze, są karty które wykorzystujesz w konkretnej strategii - Tobie nieprzydatne, zaś inny używa i kiedyś może Cię to pokona, a może nie ;)

A wszystkie tematy czytam, pewnie w weekend znów zrobię to co niedawno, czyli odpisanie wszędzie + napisanie co zrobiliśmy/zrobimy z tym + przydzielę złoto w nagrodę, cierpliwości :)

Ad PS - będą :P I gz, właśnie po to ona jest, warto mieć ich parę ;) chyba że ma się inną taktykę.
lvl 6
2013-03-28 22:56:54
Taki double post, ale pewnie chcecie wiedzieć - Śmierć już działa dobrze.

Hm, chociaż może nie chcecie, bo pewnie wolelibyście, żeby działała źle :P Ale tak być nie może :(
lvl 34
2013-03-29 10:17:41
Działa, właśnie się pomyliłem i zmarnowałem śmierć ;(
lvl 6
2013-03-29 10:48:09
Będzie prawdopodobnie na to zabezpieczenie, że nie da się rzucić, jeśli karta nie zostanie zabita, ale to chwilkę na to trzeba poczekać. Dzięki za test, w weekend za to dostaniesz złoto ;)
lvl 12
2013-03-29 18:08:26
Jeśli dostanę rumaka też będę szczerze płakał :D.

Kosztuje 8 energii. Zanim przeciwnik zbierze 8 energii i dobierze karty by wykorzystać przykładowo takiego rumaka, ja najczęściej już mam w ręce rozbrojenie/panikę/dezintegracje ;p. Jest to karta zdecydowanie zbyt słaba na legendę, a przy obecnym koszcie zupełnie nie przydatna moim zdaniem. Miałbym poważny dylemat czy dodawać ją do talii, nadaje się chyba jedynie do zabawy, gdy walczymy z 1-3 lvlem i gra z góry jest przesądzona.

Proponuję zmniejszyć koszt rumaka lub dodać mu jako bonus + 2 tarczy/ataku (Legenda, w końcu).

Szczura dodałem dzisiaj do talii i żałuję. Po pierwsze mag/wiedźma i szczura tracimy. Po drugie ma tylko 1 ataku, więc byle rycerzyk zniszczy go bez straty - a zanim wystawimy słonia najczęściej stoi już kilka słabszych kart, lecz z tarczą. No i ładuje się długo, trzeba mieć nadmiar szczęścia by dobrze spożytkować tą kartę.
lvl 34
2013-03-30 07:42:59
"Będzie prawdopodobnie na to zabezpieczenie, że nie da się rzucić, jeśli karta nie zostanie zabita" - to samo zróbcie z dezintegracją
lvl 34
2013-03-30 14:36:35
No, 1 paczkę kupiłem i jedną dostałem. Znowu nie ma legi, ale nie jest tak źle: 2 miecze, 1 słoń, 1 palek, 1 śmierć.
lvl 6
2013-03-30 23:27:21
Ta a mnie dziwi jedno że Rycerze są kartą zwykłą kosztują 3 energii i czekać trzeba 3 rundy a mają tyle samo HP ataku i tarczy co Rycerz Gotycki a on jest unikatem i czeka się tylko 2 rundy i koszt jest dwa ;P

Czy nie powinno być może na odwrót xD

O i jeszcze jedno ta gra bardzo przypomina mi grę LCG Warhammer Inwazja osobiście gram i widzę wiele podobieństw ale to już tak na marginesie ;P
lvl 16
2013-03-31 16:54:52
To jeszcze jedno ta łowczyni manitikor również jest za słaba jak na legende.ja rozumiem ze to postac służąca tylko do ataku a nie do obrony ale starczy karta smierć lub mag+ wybuch i ona pada powinnie miec hp podniesione minimum do 5 lub tarczy coś>
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała