Kosz > Czas Rundy

lvl 4
2013-03-28 14:30:46
Grałem dzisiaj z kimś kto chyba odszedł od komputera podczas gry zostawiając go włączonego. Musiałem czekać prawie 6 minut, żeby go pokonać :(
Proponuję zrobić coś, co będzie powodowało, że gdy 3x skończy się komuś czas rundy to ten ktoś przegrywa
lvl 8
2013-03-28 18:42:38
Już ktoś pisał że jak będzie więcej graczy to czas oczekiwania będzie krótszy.
lvl 4
2013-03-28 19:51:36
Skrócenie czasu oczekiwania to nie jest dobry pomysł. Grałem raz i w pewnym momencie razem z przeciwnikiem mieliśmy po 10+ kart-jednostek wystawionych. On wtedy zaatakował mnie wszystkimi, a ja nie zdążyłem się namyślić i rozstawić swoich odpowiednio.
lvl 6
2013-03-28 20:58:57
Wtrącę się :) Plan jest taki, że zrobimy tak, że pierwsze tury będą trwały krótko, zaś potem będzie rósł czas na turę wraz ze wzrostem jednostek na polu walki, tak by ludzie mogli sobie swobodnie atakować, mieli na to czas.

Zaś na celowych opóźniaczy walki będzie coś innego wymyślone, bo skrócenie czasu nic nie da, po prostu będą co turę czekać 30sec, zamiast 90, ale każde czekanie bez sensu psuje grę.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała