Kosz > Nowe Karty

lvl 10
2013-03-16 11:47:41
Czarne Myśli - rzadka |5e| - Karty można użyć na jednej karcie przeciwnika ta przechodzi do naszej ręki na 1 turę i można nią atakować. Po tej turze z powrotem wraca.

Gromowładny Barbarzyńca - legendarna |4e| - Jest to jednostka do walki z umiejętnością Błogosławieństwo Walki. Ta umka powoduje danie każdej z kart w ręce na 1 turę +2ataku ale powoduje zabranie 5e.

Magiczny Pancerz - unikat |4e| - Dodaje wybranej jednostce 3 punkty tarczy i 1 życia.

Przenikający strach - unikat/rzadka |4e| - Zabiera możliwość bronienia się jednostce wroga na 1/2 tury.

Na razie tyle z tych fajniejszych pomysłów. Ale mam pełną głowę i z chęcią mogę współpracować z Marudą i Zakałą :)
lvl 14
2013-03-16 13:57:17
Kartę Czarne Myśli przemianowałbym na Perswazję, lub Charyzmę.

Gromowładny - Za mały koszt, za mocny bonus :D Przy talii 60 kart i dajmy na to 20 zasobach, koszt użycia mocy nie byłby problemem w późniejszej fazie gry.
lvl 10
2013-03-16 14:17:51
Zawsze można zmienić koszt.
lvl 7
2013-03-16 21:06:27
Ludki, jest temat ogólny od kart, może tam się wypowiadajcie? Trudno wszystko porównywać jak jest tak rozrzucone. :(
lvl 10
2013-03-22 19:15:09
Hmmm Mam nowy pomysł na kartę a mianowicie.

Diabelski Wir koszt 8-9-10 energii
Wir zabija ze stołu wszystkie wyłożone karty wraz ze swoimi. Zostają tylko karty w ręce.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała