lvl 10
2013-03-16 11:47:41
Czarne Myśli - rzadka |5e| - Karty można użyć na jednej karcie przeciwnika ta przechodzi do naszej ręki na 1 turę i można nią atakować. Po tej turze z powrotem wraca.
Gromowładny Barbarzyńca - legendarna |4e| - Jest to jednostka do walki z umiejętnością Błogosławieństwo Walki. Ta umka powoduje danie każdej z kart w ręce na 1 turę +2ataku ale powoduje zabranie 5e.
Magiczny Pancerz - unikat |4e| - Dodaje wybranej jednostce 3 punkty tarczy i 1 życia.
Przenikający strach - unikat/rzadka |4e| - Zabiera możliwość bronienia się jednostce wroga na 1/2 tury.
Na razie tyle z tych fajniejszych pomysłów. Ale mam pełną głowę i z chęcią mogę współpracować z Marudą i Zakałą :)
Gromowładny Barbarzyńca - legendarna |4e| - Jest to jednostka do walki z umiejętnością Błogosławieństwo Walki. Ta umka powoduje danie każdej z kart w ręce na 1 turę +2ataku ale powoduje zabranie 5e.
Magiczny Pancerz - unikat |4e| - Dodaje wybranej jednostce 3 punkty tarczy i 1 życia.
Przenikający strach - unikat/rzadka |4e| - Zabiera możliwość bronienia się jednostce wroga na 1/2 tury.
Na razie tyle z tych fajniejszych pomysłów. Ale mam pełną głowę i z chęcią mogę współpracować z Marudą i Zakałą :)