Propozycje > Pomysł

lvl 33
2016-05-05 15:59:05
Witajcie :)
Ostatnio wpadłem na pomysł który być może mógłby chociaż nieznacznie poprawić kondycję gry.
Najwięcej złota zdobędziemy za walki z innymi graczami (pomijając złoto za wbicie poziomu). Tymczasem walki pvp stanowią mniejszość walk rozgrywanych w grze. Brak racjonalnego parowania sprawia, że każdy nowy gracz jest zmuszony do walk z graczami z Topki, które w większości kończą się przegraną nowego gracza. W konsekwencji gracze przerzucają się na walki z trenerem, licząc na minimalny zarobek z walk, złoto za awans na wyższy poziom, oraz paczki kart za wbicie określonych poziomów. Na małych poziomach walki z trenerem zachęcają graczy do gry, ponieważ poziomy wbija się szybko, dzięki czemu co jakiś czas wpada albo paczka, albo złoto za wbicie wyższego poziomu. Niestety im wyższy poziom gracz wbija, tym musi włożyć więcej wysiłku, aby adobyć złoto i paczkę za awans.
Dlatego proponuję, aby zrównać walki z trenerem trudnym z walkami pvp, poprzez zwiększenie zdobywanego złota za wygraną walkę z trenerem trudnym do 10 sztuk. W konsekwencji nowi gracze co 40 walk z trenerem trudnym mogliby kupić sobie nową najtańszą paczkę kart, a w przypadku zastosowania 3 bonusów ilość walk spadłaby do 16.
Chciałbym poznać opinię graczy którzy pozostali przy grze. Jeśli pomysł się spodoba napiszę do Eigena i Docelufa w tej sprawie.


#Edytowany (2016-05-05 16:02:06) przez Hangover
lvl 30
2016-05-05 17:39:59
Pomysł bardzo pozytywny i nie wymaga dużego zaangażowania ze strony twórców, co daje chyba same pozytywne efekty ;) Gracze przestają grać przez deficyt w kartach w momencie wbicia 9 poziomu. Musielibyśmy się jednak zaangażować, żeby przyciągnąć do gry jak najwięcej znajomych nawet na próbę, bo bonusy bonusami, ale bez rozgłosu dla gry to ten krok o którym mówisz będzie pusty. Musimy się wszyscy zaangażować :)
lvl 33
2016-05-05 18:02:38
Planowałem zorganizować akcję informacyjną w off topic w Margonem, oraz na portalu Socplay, gdzie 225 graczy deklaruje, że kiedyś grali w grę. Najpierw chciałbym poznać opinię graczy, gdyż sam nie grałem już z rok. Potem trzeba przekonać Twórców
Szkoda, że wpadłem na ten pomysł dopiero teraz. Wielu graczy męczyło trenera nawet do 15lvl + i nic z tego nie mieli.
Oprócz tego zamierzam poprosić o naprawę tutorialu.
lvl 48
2016-05-05 22:48:01
A ja jestem przeciwny:
1) obecnie trener jest zbyt głupi nawet na 3 golda na poziomie piekielnym, nawet jeżeli zostanie poprawiony to i tak zawsze znajdzie się metoda, aby relatywnie szybko go pokonać,
2) zaraz znalazłby się "jakiś" mafiafb --> pojawił się znikąd i nagle top1 z farmienia EXPu na trenerze, w tym przypadku będzie to farmienie golda,
3) zasadniczy problem z goldem jest brak graczy, jak już kiedyś gdzieś pisałem przy 300-500 online, które nie są wcale zbyt oddalonym wynikiem gdyby wziąć się za grę od strony technicznej i PR, to niemal w każdej chwili kilka osób by losowało walkę, a poprzez poprawienie dobierania (nie według lvla) co skutkowałoby większym zaangażowaniem w walkę z graczami,
4) problem o którym pisze Hangover jest o wiele głębszy i uwazam, ze twoja propozycja w zakresie o jakim piszesz nie zmieni tego, że kto przestał grac i tak by przestał, zatrzymanie graczy na dłużej wymaga wielu zmian, które po wprowadzeniu nie wymagałyby ingerencji w system zdobywania golda (a przynajmniej nie w ten sposób),
5) jednym z problemów gry jest brak monetyzacji - twój pomysł dodatkowo by te grę dobił,
6) obecnie nawet płatności są zawieszone, więc pisanie do Eigena, itd. chyba nie ma większego sensu dopóki sami nie zechcą cokolwiek zmieniać w kwestii pozostałych elementów gry.

Jak już kiedyś pisałem moim zdaniem gra jest świetna, ale ma małą sile przebicia ze względu na swoja specyfikę (która mnie osobiście urzekła). Jak dla mnie - zrobić interfejs, przetłumaczyć karty, itd. na inne języki i zrobić 1 wielki międzynarodowy serwer - monetyzacja lepsza, a i "roboty" jak na takie zwiększenie zasięgu gry nie za duże. Zagraniczne fora gamingowe można spamować za darmo, banerki tez za dużo by nie wzięły. Dodać forum ogólne po angielsku i osobne dla każdego języka. /ps chodziło mi o czat, ale forum główne po angielsku i off topy w językach tez nie byłyby złe.

2 główne problemy (bieżące) z głowy - brak ludzi i brak monetyzacji, który wynika głównie z braku tego pierwszego.
#Edytowany (2016-05-05 22:50:13) przez Ramalian
lvl 33
2016-05-08 21:21:41
@Ramalian
Mojej propozycji nie należy traktować jako elementu rozwoju gry. Jest to propozycja mająca umożliwić osiągnięcie czegokolwiek nowym, lub słabym graczom. Jest to ZŁA propozycja, która nie powinna mieć miejsca. Zamiast niej powinno zostać wprowadzone dobre parowanie, lecz nikt tego nie wprowadzi. Patryk wyemigrował, Na Socu się frustrują, w Margonem to samo, gdyż dopiero są tworzone rzeczy które miały wejść po wakacjach 2014, a samo Margonem stoi w miejscu. Możemy więc albo patrzeć jak gra będzie się staczała do coraz niższego poziomu, albo spróbować coś dla niej zrobić, przy czym musi być to coś banalnego do wprowadzenia. Aktualnie nowi gracze grają z trenerem, gdyż na pvp nie mają szans z Topką, dostają słabą nagrodę za monotonne walki z trenerem więc odchodzą.

Sama sytuacja gry również nie zachwyca. straciliśmy reklamę która dawała nam najwięcej nowych graczy ( gdyż portal Margoextend ostatecznie upadł). Ponadto nie działa samouczek, więc zasadniczo jesteśmy odcięci od nowych użytkowników i zdani na graczy którzy już kiedyś grali.

Odpowiadając na argumenty:
1) Jestem za kompletnym wywaleniem nagród za trenera z gry. Niestety proponuję rzecz odwrotną, gdyż tak jak pisałem rozwój gry jest wstrzymany i trzeba szukać prostych rozwiązań.
3) Popieram
4) Wiem że jest głębszy, lecz tak jak wcześniej pisałem nie ma komu wprowadzać głębszych zmian.
6) Prędzej gra upadnie, niż sami coś wprowadzą, zwłaszcza że stracili programistę. Tak może chociaż naprawiliby tutorial.
lvl 10
2016-06-16 10:17:28
@Hangover
1. Nigdzie nie wyemigrowałem i to ja ciągle utrzymuję Terrath przy działaniu. Jakoś od roku natomiast nie pracuję już w Garmory i nie zajmuję się Margonem czy tam SocPlayem.
2. Tutorial musiał się popsuć po zmianie serwera w styczniu, nie zauważyłem tego, ale wczoraj to poprawiłem.

I wkleję jeszcze tutaj to, co pisałem na SocPlay:

Aktualnie zajmujemy się innymi projektami i nie opłaca nam się inwestować naszego czasu w Terrath. Myśleliśmy o reaktywacji na mobile, w języku angielskim, z rozwiniętymi kampaniami itd., ale żeby to sensownie dobrze zrobić, potrzeba z rok pracy, i to nie po godzinach, ale normalnego etatu. Na razie nie możemy sobie na to pozwolić.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała