Propozycje > Więcej niż 3 talie

lvl 18
2014-05-08 11:54:33
Come on, kiedy to zrobicie, przecież to jest najprostsza rzecz do implementacji, prawdopodobnie zmienienie w pętli inkrementatora ? ;(

2014-05-08 14:25:35
No na pewno nie jest to takie proste. Ma podobno wejść kupowanie dodatkowego miejsca na talię.
Czy będzie jakieś maksimum talii?
lvl 18
2014-05-08 23:44:47
Jestem programistą - jest banalne, na pewno prostsze niż implementacja nowych skilli i balansowanie do reszty.
#Edytowany (2014-05-08 23:45:01) przez morfidon
2014-05-09 09:10:02
Dobrze wiedzieć. Jesteś z tych co to trudne rzeczy robią od ręki, a na cuda trzeba chwilkę zaczekać? :D
lvl 21
2014-05-09 11:03:58
Jeśli tak to nie znajdziesz pracy w Terrath. Tu liczy się nieterminowość :P
lvl 13
2014-05-09 16:33:50
^ Pozdro z podłogi, ale nie ukrywam że tutaj zazwyczaj wszystko się przedłuża o .. dużo. ;p
lvl 31
2014-05-09 17:06:20
Myślę, że pomimo tego, że to niewiele roboty, to są ważniejsze sprawy na głowie. Np. nie ma z kim grać :>
lvl 22
2014-05-09 17:57:31
Heśu, to przez brak nowości. Zapewne nie tylko ja wchodzę co dzień tu i na forum, oczekując tej zmiany zasad mechaniki... Chociaż nie wiem, po co to robię - pewnie i tak to będzie najwcześniej w czerwcu/lipcu. :/
lvl 13
2014-05-09 18:20:42
[Konto Usunięte]
#Edytowany (2021-12-31 17:18:02) przez Hitahirou
lvl 33
2014-05-10 08:09:01
Popieram propozycję, wszystkie trzy miejsca mam zajęte przez talie osiągnięciowe i brakuje Mi miejsca na talię pod zdobywanie recept, oraz najsilniejszą talię do pvp.

Gra ma mały przestój, zapowiedziane zmiany nie weszły, a zgłoszone błędy leżą nieruszane :(
Duch Chciwości i Mściciel: Hangover 70 dni temu:
lvl 31
2014-05-10 10:12:05
Co jest z mścicielem?
lvl 33
2014-05-10 10:40:04
Jak nie masz wystarczającej ilości zasobów, to możesz użyć jego umiejętności, lecz nie będzie żadnego efektu.
http://forum.terrath.com/f/8/633/bledy/duch-chciwosci-i-msciciel
lvl 48
2014-05-10 11:48:23
Hang ja po kilkunastu walkach z Duchem stwierdziłem, że gdyby skill Ducha się sumował od kilku to byłby on znowu za mocny, ale to moja opinia, jeden i tak sporo potrafi zamieszać.
lvl 31
2014-05-10 12:09:53
wcale nie byłby zbyt mocny, zawsze używający traci więcej energii od przeciwnika, a jak ktoś gra jakimś chłamem i ma talię na 1-5 energii, to jego problem, zresztą, o czy piszemy? 4 za 3, 8 za 6, 12 za 9, różnica energii musiałaby być duża, żeby duch chciwości mógł skutecznie podziałać
lvl 33
2014-05-10 12:36:22
Skoro nawet wiry się łączą, to i to powinno się łączyć. Chyba każdą taką samą umiejętność da się połączyć 4 razy.
Jednak, nie, podwójne się nie łączy :/
Ciekawe, czy nowe zasady wpłyną w jakiś sposób na parowanie.
#Edytowany (2014-05-10 12:36:54) przez Hangover
2014-05-11 18:34:27
Z duchem jest trochę inaczej bo on działa do końca następnej tury. Zatem stwierdzenie 4 energii za 3 jest błędne. Bo to jest 4 energii za 3x2 u przeciwnika.
Idąc dalej w kolejnych turach można uzyskać efekt -6 do energii przy koszcie 4. Nie będę oceniał czy to zbyt silne czy nie. Pogramy zobaczymy.
lvl 18
2014-05-12 11:41:41
Winą małej ilości graczy jest to, że aby zdobyć różnego rodzaju skrzynki i inne pierdółki to trzeba robić PvE zamiast PvP. Ile można czekać na to, aby ktoś przyszedł?

Kolejna sprawa, że jak wpadnie do głowy fajny pomysł na talie to żal usuwać poprzednią przez co gra staje się nudna bo żal często tworzyć nowego typu talię.

Naprawdę stworzenie możliwości kolejnych tali to prawdopodobnie inkrementacja jednej zmiennej w 2-3 miejscach jeśli program jest źle zaprojektowany.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała