Jestem programistą - jest banalne, na pewno prostsze niż implementacja nowych skilli i balansowanie do reszty.
#Edytowany (2014-05-08 23:45:01) przez morfidon
Heśu, to przez brak nowości. Zapewne nie tylko ja wchodzę co dzień tu i na forum, oczekując tej zmiany zasad mechaniki... Chociaż nie wiem, po co to robię - pewnie i tak to będzie najwcześniej w czerwcu/lipcu. :/
Popieram propozycję, wszystkie trzy miejsca mam zajęte przez talie osiągnięciowe i brakuje Mi miejsca na talię pod zdobywanie recept, oraz najsilniejszą talię do pvp.
Gra ma mały przestój, zapowiedziane zmiany nie weszły, a zgłoszone błędy leżą nieruszane :(
Duch Chciwości i Mściciel: Hangover 70 dni temu:
Hang ja po kilkunastu walkach z Duchem stwierdziłem, że gdyby skill Ducha się sumował od kilku to byłby on znowu za mocny, ale to moja opinia, jeden i tak sporo potrafi zamieszać.
wcale nie byłby zbyt mocny, zawsze używający traci więcej energii od przeciwnika, a jak ktoś gra jakimś chłamem i ma talię na 1-5 energii, to jego problem, zresztą, o czy piszemy? 4 za 3, 8 za 6, 12 za 9, różnica energii musiałaby być duża, żeby duch chciwości mógł skutecznie podziałać
Skoro nawet wiry się łączą, to i to powinno się łączyć. Chyba każdą taką samą umiejętność da się połączyć 4 razy.
Jednak, nie, podwójne się nie łączy :/
Ciekawe, czy nowe zasady wpłyną w jakiś sposób na parowanie.
#Edytowany (2014-05-10 12:36:54) przez Hangover
Z duchem jest trochę inaczej bo on działa do końca następnej tury. Zatem stwierdzenie 4 energii za 3 jest błędne. Bo to jest 4 energii za 3x2 u przeciwnika.
Idąc dalej w kolejnych turach można uzyskać efekt -6 do energii przy koszcie 4. Nie będę oceniał czy to zbyt silne czy nie. Pogramy zobaczymy.
Winą małej ilości graczy jest to, że aby zdobyć różnego rodzaju skrzynki i inne pierdółki to trzeba robić PvE zamiast PvP. Ile można czekać na to, aby ktoś przyszedł?
Kolejna sprawa, że jak wpadnie do głowy fajny pomysł na talie to żal usuwać poprzednią przez co gra staje się nudna bo żal często tworzyć nowego typu talię.
Naprawdę stworzenie możliwości kolejnych tali to prawdopodobnie inkrementacja jednej zmiennej w 2-3 miejscach jeśli program jest źle zaprojektowany.