Propozycje > Propozycje dot. turniejów

lvl 31
2014-03-02 21:32:05
Jestem świadom, że do wprowadzenia turniejów zapewne jeszcze długa droga, jednak piszę tutaj swoje propozycje, które powinny sprawić, że wyniki turniejów mogą być zaskakujące.

Myślę, że ciekawie byłoby, gdyby co drugi turniej odbywał się na jakiś unikatowych zasadach. np: w tali nie można mieć czarów/ekwipunku/jednostek z kosztem poniżej 6 itp. Wymusiło by to na graczach więcej kombinowania, a wyniki turniejów byłyby bardziej nieprzewidywalne. Wiadomo, kto dziś byłby faworytem, a na zmienionych zasadach mogłoby być ciekawie. Oczywiście informacja o zmienionych zasadach powinna być podana odpowiednio wcześniej, żeby gracze mieli okazję jakoś przemyśleć strategię. Zaznaczam, że nie mam przeczytanego całego forum, więc nie wiem, czy podobne propozycje już się pojawiły, jednak wolałem Wam to napisać.
lvl 33
2014-03-02 22:54:09
Średnio to widzę :/
Czary - Czary dają element zaskoczenia w tej grze, są praktycznie jedynymi kartami zdolnymi zaskoczyć przeciwnika, większość jednostek ma oczekiwanie i dlatego, zanim zostaną użyte przeciwnik może kombinować czy będą mu przeszkadzać, jeśli tak, to jak się ich pozbyć. Dodatkowo pojawiłoby się bunkrowanie, niektóre walki polegałyby tylko na wystawianiu jednostek. Do wygrania wystarczyłoby wystawienie czterech inkwizytorów i rozwalenie nimi kart przeciwnika.
Ekwipunek - bez ekwipunku praktycznie umarłby atak, nastałoby bunkrowanie.
Brak jednostek z kosztem poniżej 6 - Przeciwnik zawiesi się na dwóch, trzech zasobach - Turniej od razu przegrywa.

Pomysł nie jest zły, według Mnie można ograniczyć ilość czarów, ekwipunków itp w talii.
Np: Na turniej możesz dodać do talii
6 czarów, 2 karty ekwipunku, 6 jednostek z umiejętnością.
To byłoby kombinowanie, co wybrać, śmierć, czy panikę? A może płonący wir?
Tak samo jednostki, Paladyn, czy inkwizytor? A może Wieloskrzydła?

lvl 48
2014-03-03 21:37:13
Ja juz kiedys pisałem, że podobałaby mi się wersja turnieju jako pojedynków:

*wszystkimi zwykłymi
*wszystkimi unikatami
*wszystkimi rzadkimi
- za każdym razem te same zasady

*mix wszystkich karty z ograniczeniami:
- co do wielkości decku
- ilości poszczególnych kart każdego koloru,
- ilości czarów, ekwipunku,
- ilości HP,
- startowej energii, itd.

Tak, aby gracze na dzień wcześniej znali ograniczenia i mogli się przygotować.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała