Propozycje > Nagrody za bicie się z graczami...

lvl 18
2014-01-16 19:25:02
Dobrze by było jakby były też nagrody za bicie się z graczami, teraz jest wiele os. online, które praktycznie jedynie co robią to biją się z trenerem. To jest nudne...
lvl 33
2014-01-16 20:14:36
@morfidon
Łupy możemy zdobyć:
*pokonując trenera na poziomie trudnym lub wyższych
*niszcząc karty w trybie dekompozycji
*pokonując bossów w kampanii [w przyszłości]
*grając z innym graczem [w przyszłości]
*wygrywając turnieje [w przyszłości]
http://forum.terrath.com/f/7/534/ogloszenia/lupy-i-system-tworzenia

Z powyższego wynika, że w przyszłości skrzynie będą leciały za walki z graczami. Aczkolwiek coś nowego w walkach z graczami przydałoby się, gdyż dzięki bonusom do złota, które masowo lecą ze skrzyń za walkę z trenerem piekielnym mamy 8 sztuk złota i szansę na skrzynię.
lvl 19
2014-01-16 20:18:29
Ja widzę dwa powody takiej sytuacji. Raz to małe zbalansowanie walki w przedziale 9+, przez co słabsi gracze boją się wchodzić w kolejkę bo często gdzieś tam czają się ci najmocniejsi czekający na okazję. A dwa, to nagroda 10 złota za walkę która może trwać 20 minut i jeszcze trzeba ją wygrać jest mało zachęcająca, gdy z piekielnego trenera którego się ogrywa w 2 minuty leci 3 pewnego złota. Oczywiście zwiększenie nagród czy złota w pvp zwiększyło by ilość walk w jakimś tam stopniu nie wiem tylko czy jest to dobre dla gry, ponieważ wtedy czających się wysokich lvli będzie jeszcze więcej i będą jeszcze szybciej odsadzać resztę :)

Tak więc, ponieważ wprowadzenia nowego przedziału póki co twórcy nie przewidują, tak samo jak parowanie po elo to dopiero przyszłość, wprowadzanie wyższych nagród za pvp zaszkodziło by grze. Bez wyższych nagród w pvp bawią się tylko niektórzy, dla przyjemności, bo ci co chcą się rozwijać tłuką piekielnego. Ci którzy grają dla przyjemności nie robią to tego często, bo nawet w zgadywane walki na czacie potrafią niektórzy gracze wbijać byleby tylko załapać się na słabszego gracza. Tak więc koło się zamyka, i bez większego online i wprowadzenia innego systemu parowania albo możliwości wyzywania gracza np. z czatu zamiast wchodzenia w kolejkę nie będzie większego pvp. Takie są moje przemyślenia :)
lvl 18
2014-01-16 22:48:38
Aktualnie siedzenie na pve i bicie trenera jest zbyt owocne, jest to chore jak łatwo ludzie zdobywają super karty. Jest to czasochłonne, ale zbyt łatwe. Nie powinno być tak, że za walkę z zabugowanym trenerem można było zdobyć łatwiej karty niż za bicie się z graczami.
lvl 19
2014-01-17 12:22:44
Zgadzam się z przedmówcą :)
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała