Propozycje > Opóźnienie = bunkrowanie?

lvl 7
2013-11-02 22:56:37
Czy nie uważacie, że opóźnienie na jednostkach większe niż 1 wpływa na zjawisko tzw. bunkrowania? Wystawiamy naszych podopiecznych bez możliwości ataku tak jak i przeciwnik i następuje moment w którym każdy ma po min 10 stworów i później się czai jeden z drugim. Gdyby oczekiwanie było maksymalnie o wartości 1 na planszy trwała by bardziej zacięta walka i moim zdaniem gra byłaby atrakcyjniejsza. Oczywiście to w kontekście przyszłościowych dodatków i nowych kart. Co sądzicie? Wiem, że ta zmiana byłaby dość radykalna ale nie wiem jak inaczej poradzić sobie z bunkrowaniem przeciwników.

lvl 30
2013-11-03 09:14:16
Takie rozwiązanie zwiększałoby element szczęścia w grze. Obecnie jeśli jeden gracz na początku dostaje lepsze karty, ale musi odczekać ze 3 tury na ich uaktywnienie, to jego przeciwnik ma czas, aby dobrać karty, które pozwolą mu się wybronić. Przy krótszym czasie oczekiwania jednostek niemal każde zablokowanie się z zasobami przesądzałoby o wyniku rozgrywki.
lvl 14
2013-11-03 09:28:59
Shad podpisuję się pod każdym słowem Twojego posta. Cavalis gdyby tak było, to talie inne niż nastawione na szybkie wyniszczenie nie miały by sensu, a w karciance musi być wiele możliwie sensownych taktyk.
lvl 20
2013-11-03 11:56:40
Shad dobrze wyjaśnił dlaczego wprowadziliśmy taką mechanikę.
W przyszłości będzie więcej kart z niskim cooldownem (albo nawet i bez), więc chętni będą mogli ułożyć super-agresywną talię i tak grać.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała