Propozycje > API webowe

lvl 8
2013-07-09 08:36:09
Cześć,

Czy z następnymi wersjami gry planujecie jakieś konkretne zmiany API webowego do Waszego enginu (tego w c++)? Pytam bo chciałem oskryptować bota, który potrafiłby nieco więcej niż rozwalać przeciwnika lepszymi kartami. Myślałem żeby w wolnej chwili wyskrobać to api z javascriptu, ale może udostępnilibyście mi swoją wewnętrzną dokumentację?

Pozdrawiam,
Mateusz
lvl 12
2013-07-09 16:38:25
Cześć

Skoro taki koncert życzeń...
Ja bym chciał hasło do konta admina, to bym sobie ustawił 9999999 złota i full kart.

Dziękuję z góry i pozdrawiam
Łukasz

Ps. Regulamin przypadkiem nie zabrania używania botów?
lvl 8
2013-07-09 23:47:20
Ok, widzę, że nie masz zielonego pojęcia o tym jak skomplikowane i ciekawe mogłoby być stworzenie efektywnego automatu dla gry o tym poziomie złożoności. Ale oczywiście mogę się mylić i możesz zaproponować jakieś wspaniałe reguły klasyfikacyjne. Nie mniej jednak po przemyśleniu tematu stwierdziłem, że łatwiej i korzystniej będzie mi zreimplementować silnik gry i na jego podstawie prowadzić symulację. Jeżeli otrzymam jakieś ciekawe wyniki to wrzucę je do tego tematu.

Pozdrawiam,
Mateusz
lvl 12
2013-07-10 11:56:54
Cieszę się, że jednak zdecydowałeś się przemyśleć temat. Wystawianie bota do gry nie jest uczciwe w stosunku do innych graczy. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Tu taka moja prosba do twórców gry, by wprowadzili jakiś mechanizm zabezpieczający przed takimi praktykami.
I jeszcze jedna sugestia dla Mateusza. Jak już przeprowadzisz jakieś symulacje i dojdziesz do jakichś ciekawych wniosków, to zawsze się możesz nimi podzielić. Jest nawet specjalny temat dotyczący dyskusji o kartach i ich zbalansowaniu.

Pozdrawiam,
Łukasz
lvl 10
2013-07-10 19:24:45
Matit - rewolucji przy tym nie planuję, ale nawet jakby coś uległo zmianie, to w 5 minut sobie to poprawisz, najlepiej napisz funkcję tłumaczącą Twoje ruchy na zapytania do silnika, jak coś się zmieni, to będziesz musiał modyfikować tylko ją. Dokumentacji nie udostępnię, ale właściwie każdy kto jest w temacie, w kilka walk wszystko sam będzie w stanie ustalić.

Blb - boty czy chcemy czy nie - i tak się pojawią.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała