Propozycje > kontrakcja na czar, etap w łańcuchu zdarzeń

lvl 5
2013-06-29 23:50:39
Potrzebujemy karty, która może zablokować rzucanie czaru. Teraz nie ma takiej możliwości. Zablokować, cofnąć, odbić lub odwrócić czar - zauważcie, że nawet nie ma takiego etapu w "łańcuchu akcji".
W Zasadach nie ma też rozpisanego [chyba że przeoczyłem] kolejności etapów i co można na nich robić. np dodanie ekwipunku jest możliwe TYLKO w swojej turze, a to przecież mogłoby być niezłe zagranie taktyczne, gdyby można było w fazie wyznaczania obrony. Tak czy inaczej nie ma tego w Zasadach ogólnych ani w rozdziale Ekwipunek
#Edytowany (2013-06-29 23:51:40) przez Jonash
lvl 34
2013-06-30 00:00:46
Dobry pomysł.
lvl 5
2013-06-30 00:37:42
Jak już o Łańcuchu zdarzeń: po wyznaczeniu obrońców już nic nie można zrobić - odbywa się walka. Rozważcie proszę dodanie i tutaj etapu w którym atakujący może użyć czarów po wyznaczeniu obrońców. Obecnie czary jako instant są wykorzystywany TYLKO w defensywie. Atakujący i tak może je używać w swojej turze, więc ich instant nie ma dla niego znaczenia. Potem role się odwracają hy hy
Teraz rzeczywiście atakujący ma znacznie trudniej [zawsze przewaga wyznaczania obrońców jest dużym plusem] i dodanie takiej fazy polepszy możliwości taktyczne a osłabi "bunkrujących sie". Zwiększy dynamikę gry mimo dodania jeszcze jednej fazy, Która może włączać się tylko gdy mamy w reku karty typu instant.
lvl 7
2013-07-01 14:47:18
Albo chociaż możliwość zagrania czaru z końcem tury przeciwnika. Tak to kisze sobie śmierć na ręce, a przeciwnik nie atakuje, wiec nie mogę jej użyć. I buźka jest smutna nie po tej stronie co powinna.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała