Propozycje > Sygnał dźwiękowy po wybraniu przeciwnika

lvl 7
2013-06-26 21:29:48
Jakiś czas temu dodaliście sygnał dźwiękowy informujący o tym, że przeciwnik zakończył turę. Proponuję ten sam sygnał zastosować, kiedy maszyna losująca wybierze nam przeciwnika. Ostatnio trochę dłużej niż podczas "wykop efektu" oczekuje się na przeciwnika i kilkukrotnie zdarzyło mi się już, że śmigając sobie po innych zakładkach w przeglądarce przegapiłem moment rozpoczęcia nowej gry. Skutkuje to tym, że przeciwnik musi czekać kilkadziesiąt sekund zanim sygnał zmiany tury zwróci moją uwagę, a ja tracę możliwość ponownego losowania kart. Co Wy na to? Chyba proste do wprowadzenia, nikomu nie przeszkadza, a czasem może się przydać.

#Edytowany (2013-06-26 21:31:34) przez klockilego
lvl 11
2013-06-26 22:22:51
Jak najbardziej za, jakieś trąbki czy coś intensywnego, coby głośno było i będzie gites.
lvl 10
2013-06-27 16:43:41
Też popieram.
lvl 29
2013-06-28 14:36:06
Jasne, autorzy powinni wrzucić wololo z AoE2 jako przypominajkę ;) http://www.youtube.com/watch?v=3tBqdKGiqnI
lvl 13
2013-06-28 18:05:40
Ja też popieram. Dźwięk na początek bardzo potrzebny.
lvl 7
2013-07-05 12:47:17
Chłopaki, dajcie ten dźwięk poważnie.
Tak długo się teraz czeka na przeciwnika, że już 2 razy zdarzyło mi się zapomnieć o tym, że w ogóle oczekuje na grę i całą rozgrywkę rozegrał za mnie bot. Dla mnie przegrana walka, a dla przeciwnika nudna rozgrywka.
lvl 43
2013-07-09 23:40:19
Podbijam, dodanie nowego sygnału pozwoli lepiej zagospodarować czas oczekiwania na przeciwika.
lvl 6
2013-07-16 16:57:38
A i Ja, choć nowy to już z tym problemem miałem przyjemność się spotkać. Efekty dźwiękowe nie są ciężkie do dodania, a w tym wypadku, jest to dużo prostsze i niewymagające większego wkładu pracy.
lvl 34
2013-07-16 20:34:37
Popieram.
lvl 20
2013-07-16 21:07:58
Na pewno będzie coś takiego. Na razie proszę o trochę cierpliwości, ze względu na wakacje wszystkie prace zwolniły :( Ale już niedługo powinny znów ruszyć pełną parą.
lvl 6
2013-07-18 12:07:25
Jest już dodany sygnał dźwiękowy na początku walki.
lvl 10
2013-08-09 17:52:04
Sygnał początku walki jest zdecydowanie za cichy, ten dzwoneczek na koniec tury zawsze słychać nawet jak mam muzykę włączoną a poczętek w kółko przegapiam.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała