Propozycje > Anulowanie zdolności Tarczownika, Sir Godryka

lvl 19
2013-06-21 21:52:42
Przez analogię z Paladynem, w momencie kiedy zabijamy, wycofujemy jednego z tych dwóch czarem ich zdolność mająca wpływ na resztę jednostek powinna zniknąć prawda? Tak się jednak nie dzieje a myślę, że tak będzie lepiej, więcej możliwości taktycznych ;) Podobnie z Królem Potępionych.
lvl 33
2013-06-21 22:04:37
Upraszczajcie grę coraz bardziej...
Po wprowadzeniu zmian to samo stanie się z aurą Paladyna. To nie jest błąd. Za ten typ aury płacisz energią, tymczasem aura Paladyna jest jak na razie darmowa. Nie porównuj aury za którą płacisz 4e, do darmowej aury.
lvl 19
2013-06-21 23:17:34
Dlaczego niby miałoby to uprościć grę? Dodaje ułatwienie w obronie ale i dodatkowe ryzyko przy ataku.
Według mnie logiczne jest, że jeżeli ginie, schodzi osoba "zapewniająca" dany bonus to bonus znika razem z nią. I jeżeli tak to działa z Paladynem to powinno obowiązywać jako stała zasada a nie wyrywkowo.
A to ile ona "kosztuje" nie ma nic do rzeczy, jeżeli byłaby za 1en to też powinna znikać?
A poza tym nie wytknąłem tego jako błędu tylko jako propozycję. Gra jest w wersji 0.4 a Panowie proszą o pomoc w uzupełnianiu/poprawianiu to to robię
lvl 33
2013-06-21 23:41:01
"Dlaczego niby miałoby to uprościć grę? Dodaje ułatwienie w obronie ale i dodatkowe ryzyko przy ataku."
Akurat bronić się jest prościej niż atakować, więc nie wiem po co jeszcze sprawiać aby atak był trudniejszy. Czary i fakt że obrońca wybiera co walczy z czym według mnie wystarczą.

"Według mnie logiczne jest, że jeżeli ginie, schodzi osoba "zapewniająca" dany bonus to bonus znika razem z nią. I jeżeli tak to działa z Paladynem to powinno obowiązywać jako stała zasada a nie wyrywkowo."
A tutaj zacytuję wpis dotyczący skilli z poradnika:
Umiejętności mogą być pasywne (trwają tak długo, jak długo żyje karta, z której pochodzą, by zadziałały - musi minąć oczekiwanie)
Umiejętności mogą być aktywne (trwają tylko na czas ataku-obrony), umiejętności/czary kosztują energię lub męczą kartę, ustawiając jej oczekiwanie na 1


lvl 19
2013-06-22 01:33:05
Co do pierwszego to rzeczywiście masz rację, obrona już i tak jest dużo łatwiejsza. Ale co do interpretacji zasad to nie są do końca ścisłe. W przypadku umiejętności pasywnych tak, ale przy aktywnych równie dobrze mogłoby być, że "trwają tylko na czas ataku-obrony jeżeli żyje karta, z której pochodzą".

Pozdro ;)
lvl 7
2013-06-22 08:07:44
Wystarczy już, że większość graczy woli pasywnie wystawiać co chwilę postacie i czekać do pojawienia się naprawdę mocnego układu kart. Atak w większości przypadków jest o wiele cięższy niż obrona, nie utrudniajmy go jeszcze bardziej, bo za chwilę wszystkie partie będą kończyć się z końcem talii.
lvl 10
2013-06-22 08:36:04
Hangover zmieniają tą grę tak że starzy wyjadacze nie będą chcieli grać. Teraz z 50 wyjadaczy zostało jakoś 5. Ja ty gotho perski i ktoś jeszcze się znajdzie. Za chwilę gra będzie polegała daj zasób-zaatakuj-padnij. I tak w kółko. Czy taką grę chcecie?


Co do tematu jestem na nie!
#Edytowany (2013-06-22 08:36:24) przez Tamlaer
lvl 6
2013-06-22 10:17:13
Skill aktywny został rzucony, kosztował określoną ilość zasobów, przez to nawet jak karta zginęła, ma działać. Ktoś za to zapłacił i ma, nie mógł wiedzieć, że jego karta zaraz zginie i nie opłaca mu się rzucać.

Co innego, jeśli chodzi o umiejętności pasywne i aury. Gdy ginie źródło aury, wiadomo że aura musi zniknąć.
lvl 13
2013-06-22 12:25:22
Powiem to tak, Czy gdyby ktoś dał waszej armii żelazne tarcze, które zablokują 2 ataku, ale tego kogoś akurat zabili z łuku, to te tarcze sie same spalą/zniszczą/obrócą w proch? Nie.
lvl 7
2013-06-22 12:32:43
Hitahirou gdyby ktoś dał Ci pieniądze na budowlańca który zbuduje zasieki i fort i ten budowniczy zginie po jakimś czasie, to czy fort znika wtedy ?
Chyba nie ma sensu rzucać tego typu metaforami.
lvl 13
2013-06-22 12:35:15
FunWorld ten fort nie znika, jest niedokończony.
Pozatym chcesz osłabić prawie wszystkie dobre karty.
lvl 19
2013-06-22 13:02:24
Metafory rzeczywiście bez sensu bo jeżeli ginie tarczownik zasłaniający kogoś tarczą to tarcza pada razem z nim.
Ale rzeczywiście, przekonaliście mnie w 100%, nie ma co dodatkowo wzmacniać obrony.
A Ty, Tamlaer tak się nie unoś, po to jest open beta żeby wysuwać propozycje zmian i nad nimi dyskutować tak aby gra stawała się coraz lepsza a to czy propozycja padła od "nowego" 1lvl czy od "wyjadacza", jak pięknie się nazwałeś, nie ma żadnego znaczenia ;)
lvl 7
2013-06-22 13:09:19
A karty w połowie rzucają czar? Nie ważne...
Nie chcę osłabić nic. Sam nimi gram, więc to przeczy logice. Niewiele mogę powiedzieć o legendarnych i o kartach, które nie posiadam. Jak dotąd wypowiedziałem się jedynie o wirze i palladynie. Gdyby było głosowanie to bym pewnie wstrzymał się od głosu. Nie mam danych, którymi dysponuje administracja więc nie wiem na ile powszechnym zjawiskiem jest wygrywanie bez umiejętności a jedynie wykorzystując "pewne" karty.

Ja do tego podchodzę tak:
Teraz nimi gram i wygrywam - Walki PvP 76w / 44p - 63% wygranych (z czego około 10-15 pierwszych przegranych to brak znajomości zasad działania umiejętności i nauka) - to chyba nie jest zły wynik.
... mój rekordowy winstreak to 15. Ograłem wielu lepszych graczy właśnie dzięki szczęściu przy losowaniu kart. Gdybyśmy grali takimi samymi kartami to nie miałbym szans z nimi wygrać.
Wiem, że jeśli zostanie mi zabrane łatwe użycie wiru i/lub palów to nie stanie sie nic strasznego i po prostu trochę czasu spędzę na doborze nowej talii. Dodatkowy fun, dodatkowa zabawa. Kolejne wyzwanie. Przecież w grze nie chodzi o wygrywanie, a o radość jaką przynosi samo granie. Z tego co widzę na czacie z przeciwnikiem to niektórzy mają duży problem z przegrywaniem. Myślę, że są tacy, którym takie lekcje pokory są bardzo pomocne w życiu. W przyszłości będą mieli łatwiej radzic sobie z małymi życiowymi porażkami, bo zamiast się wkurzać na swój los będą umieli zacząć od nowa i dostosować się do panujących warunków. Życie też jest grą.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała