Propozycje > Czat - nick jako aktywny link do profilu i sam profil

lvl 7
2013-06-18 23:36:06
Proponuje aby nicki ludzi wypowiadających się na czacie były "klikalnymi" linkami do ich profili, w których można (dla zaspokojenia ciekawości) sprawdzić na jakim levelu jest wypowiadający się, jaki ma obecnie winstreak i ranking itd.

Dodatkowo proponuje, aby w profilu gracza:

1) można było podejrzeć talie, które ma obecnie złożone, z wyróżnieniem tej, którą obecnie wybrał do grania;

2) można było napisać prywatną wiadomość;

3) można było zaprosić do walki / wyzwać gracza na pojedynek, przy czym:
- "zaproszenie do walki" to zwykły koleżeński mecz bez nagród, taki jak po kliknięciu w link z zaproszeniem do gry (cieżko jest go skopiować z czatu, a wklejając go na czat nie ma pewności, że kliknie go właściwa osoba).
- "wyzwanie na pojedynek" to opcja dla graczy, którzy chcą sobie coś udowodnić, lub przez sąd boży pokazać, kto miał racje w wymianie zdań. Pojedynek toczy się o określoną ilość złota z sakiewki gracza (dajmy dla przykładu 50). Aby wziąć udział w pojedynku należy mieć minimum 50 złota. Jeśli nie mamy minimum 50 złota, lub jeśli gracz którego chcemy "wyzwać na pojedynek" nie posiada minimum 50 złota, to przycisk "wyzwij na pojedynek" jest nieaktywny. "Graczy wyzwany może wyzwanie przyjąć lub odrzucić. Gracz, który wygra pojedynek zgarnia 50 złota z puli przeciwnika. (w ten sposób powstaje możliwość zarobku, która nie generuje nowego złota, czyli bilans złota dostępnego dla graczy jest zachowany, a dodatkowo gracz, który straci złoto może chcieć się zrewanżować i zakupi karty za złotówki, tylko po to, by się odgryźć);

3) Nie bijcie, wiem, że temet wymiany kart był już wałkowany i stanęło na NIE, ale... proponuje, aby w profilu gracza (nie swoim, innego gracza) można było przejrzeć bibliotekę nieużywanych przez niego kart i składać propozycję kupna. Minimalna propozycja kupna wynosiłaby 100 za kartę zwykłą, 200 za unikalną i 500 za rzadką, przy czym gracz kupujący płaciłby całość, a kracz sprzedający otrzymywał tylko połowę (system prowizyjny jak w niektórych grach mmorpg, który powoduje, że złoto znika z gry i wymusza na graczach "normalne farmienie" złota na grach z losowym przeciwnikiem).

Czekam na rozważenie propozycji ;)
lvl 34
2013-06-19 09:45:00
Bardzo fajne pomysły :)
lvl 6
2013-06-19 15:34:41
ad 1) Moja talia, moja sprawa, w żadnej z karcianek nie spotkałem się podglądania talii przed grą, mój deck to moja świętość :)
ad 2) Super sprawa.
ad 3,1) -1 Jak najbardziej za.
-2 Nie, idealny sposób na konta krzaki i łatwe zdobywanie pieniędzy.
3,2) Handel- też mi nie podpasowuje, z przyczyn oczywistych, granie na kilku kontach i oddawanie kart za bezcen, chyba, że kupisz jakieś TOKENY za realną kasę, to by ograniczyło ten proceder.
lvl 7
2013-06-19 15:51:11
ad 1) Masz rację, ale wyobraź sobie przygotowania do turnieju, gdzie przeciwnicy co chwile przebudowują talię nie tak, aby władować tam jak najlepsze karty, ale tak, aby popsuć szyki przeciwnikowi. Trochę tak jak piłkarze czy bokserzy przed meczem oglądający poprzednie spotkanie przeciwnika do znudzenia. Strategia, strategia, strategia.
ad 3) p.2 - Niekoniecznie. Zauważ, że kasa za wygraną nie ma pojawiać się znikąd, a być zabierana z konta przegranego, czyli najpierw musiałbyś zdobyć kasę na jednym koncie, żeby potem przekazać ją na drugie. Ta sama robota. Nie jestem pewny, czy za wbicie 2 levelu nie ma czasem 100 golda, jeśli tak, to jedyny sensowny sposób oszustwa polegałby na założeniu konta i wbiciu 2 poziomu. Na pewno można jakoś z tym walczyć i przeciwdziałać. Bo przyznasz, że sam pomysł dość kuszący.

Na handel nie nalegam, jeśli będą crafty to będzie tiptop ;)
lvl 10
2013-06-19 16:02:26
Ale przecież po zarejestrowaniu dostaje się 100złota.
lvl 6
2013-06-19 19:36:02
Jeśli będzie opcja ukryj/pokaż to spoko :), jak chodziłem na turnieje MTG, to nigdy nie wiedziałem jakie przeciwnik ma karty ;) Wiedziałem tylko z opowiadań i głosek i to jest dopiero klimat, gdzie każdy pyta się i zbiera informacje;)
lvl 13
2013-06-20 18:40:25
Wszystko oprócz widocznej talii jest dobre, ale do tego 3 to będą pewno robione multikonta na kase...
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała