lvl 7
2013-06-18 23:04:03
Nagroda w złocie za wygraną walkę jest w tym momencie stała, tzn 10 złota.
Uważam, że fajnie by było, gdyby wartość nagrody była powiązana z levelem przeciwnika.
Może to być nawet niewielka różnica, opisana prostym równaniem:
level przeciwnika - level gracza + 10 = nagroda w złocie
Przykłady:
gracz na levelu 3 pokonujący przeciwnika o poziomie 5 dostanie 5-3+10=12 złota.
gracz na levelu 5 pokonujący przeciwnika o poziomie 3 dostanie 3-5+10=8 złota.
Walki z przeciwnikami o różnicy poziomów powyżej 10 nie są możliwe (chyba, że przez zaproszenie, a tam nie ma nagród w ogóle), więc problem "wygrania" ujemnej wartości złota nie istnieje, ale na wszelki wypadek można dodać warunek mówiący o tym, że minimalna ilość wygranego złota nie może być mniejsza niż 5.
Uważam, że byłoby to dobre rozwiązanie, ponieważ walki z przeciwnikami o niższym poziomie są zwykle łatwiejsze i krótsze, stąd powinny być nagradzane w mniejszym stopniu niż długie i męczące bitwy z silniejszym od siebie. Balans w skali makroekonomicznej zostanie zachowany, więc Twórcy nie muszą się martwić o to, że przez takie rozwiązanie zostanie wygenerowana zbyt duża ilość złota w grze.
Uważam, że fajnie by było, gdyby wartość nagrody była powiązana z levelem przeciwnika.
Może to być nawet niewielka różnica, opisana prostym równaniem:
level przeciwnika - level gracza + 10 = nagroda w złocie
Przykłady:
gracz na levelu 3 pokonujący przeciwnika o poziomie 5 dostanie 5-3+10=12 złota.
gracz na levelu 5 pokonujący przeciwnika o poziomie 3 dostanie 3-5+10=8 złota.
Walki z przeciwnikami o różnicy poziomów powyżej 10 nie są możliwe (chyba, że przez zaproszenie, a tam nie ma nagród w ogóle), więc problem "wygrania" ujemnej wartości złota nie istnieje, ale na wszelki wypadek można dodać warunek mówiący o tym, że minimalna ilość wygranego złota nie może być mniejsza niż 5.
Uważam, że byłoby to dobre rozwiązanie, ponieważ walki z przeciwnikami o niższym poziomie są zwykle łatwiejsze i krótsze, stąd powinny być nagradzane w mniejszym stopniu niż długie i męczące bitwy z silniejszym od siebie. Balans w skali makroekonomicznej zostanie zachowany, więc Twórcy nie muszą się martwić o to, że przez takie rozwiązanie zostanie wygenerowana zbyt duża ilość złota w grze.