Propozycje > Nowe Modyfikatory walki.

lvl 10
2013-04-15 19:19:52
Witam. Niektóre walki potrafią trwać po 50,60 tur na wyższym poziomie. Dopasowywanie jest bardzo fajnie zrobione,ale jeśli za gromienie jakiegoś gościa na 1 lvl dostawaliśmy WIĘCEJ expa bo po 50-80 w zależności od skilla i farta przy zasobach,a teraz za WYGRANY mecz dostajemy po...14 expa to coś jest zrypane. I to mocno zrypane,bo powinno być na odwrót - za długie,masakryczne walki po 1,2 hp powinniśmy dostawać dużoooo doświadczenia...a nie 14.

Dziękuje.
lvl 34
2013-04-15 19:21:37
Ja się nie zgadzam. Według mnie walki z graczami są przede wszystkim do nabijania rankingu i złota, exp sobie nabijaj na trenerze.
lvl 10
2013-04-15 19:24:40
Nabijaj na trenerze? A co ja,gram w gre w której trzeba mieć wysoki lvl?
Level,powinien odzwierciedlać DOŚWIADCZENIE gracza. Czym różnić się ma niby gracz na 10 lvl od gracza na 50 jeśli ten sobie nabije level na trenerze? heeej,mam lvl 50 rozwalam trenera 2 razy szybciej niż na 10 lvl?
Twoja argumentacja troche nie wyszła.
lvl 6
2013-04-15 19:50:01
Tu Volander ma rację, że powinno się też nabijać na graczu, gra z trenerem to alternatywa, a nie konieczność.

Jednak metoda zaproponowana przez Ciebie będzie zachęcać do celowego przeciągania walk, żeby nabijać. Pomyślimy nad czymś innym, ale racja, to powinno w jakiś sposób zostać poprawione, żeby dobrzy gracze nie cierpieli.
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała