Propozycje > Zasoby.

lvl 22
2013-04-04 20:40:47
Prosto i krótko - Przydałoby się zmienić losowanie kart na początku - zamiast dwóch zasobów conajmniej, lepiej żeby było 3 albo 4. :P
lvl 10
2013-04-04 20:48:46
Jestem na nie! Dadzą 4 zasoby i później nie będzie czym atakować. Ja już teraz nieraz dostaję po 6 samych zasobów. Dokup zasoby i będzie git.
lvl 22
2013-04-04 20:53:46
A powiedz mi, zmieni to coś względem tych 6 zasobów? Nie. Tobie nic się nie zmieni, a tym, którzy zwykle mają po 2 zasoby pomoże.
lvl 10
2013-04-04 20:57:16
Ale wtedy ja jeszcze większą szansę będę miał na te 6 zasobów. Jedyne dobre rozwiązanie to wybór w konfiguracji ile na początek ma dawać nam zasobów 2-3-4.
lvl 22
2013-04-04 21:02:19
Ooo, najlepsze.
lvl 20
2013-04-04 23:17:46
Tak na pewno nie będzie - mając na starcie 4 zasoby można już w pierwszej rundzie wystawić mocne karty (np. gwardia) a do tego w kolejnych rundach je uzbroić w miecz, muszkiet itp. - Gra w ten sposób byłaby zupełnie bez sensu. W najbliższym dodatku wprowadzimy zapewne karty cechy dające na starcie energię. Ponadto nie zapominajcie, że jest dużo kart o koszcie 2 lub 3 z czego część ma naprawdę mocny atak. Proponuje je wykorzystać a nie skupiać się tylko na rzadkich.
lvl 22
2013-04-05 13:50:23
To starczy te 3 przecież. Zwykle mam po 2 zasoby na walkę i jedyne, co można wystawić o sensie to wiedźma, rycerz gotycki i łucznicy, z czego łucznicy na jedną turę się nadają, wiedźmą nic nie zrobię, jedynie rycerzami.
lvl 7
2013-04-06 16:23:02
Hahaha może od razu 6
Wtedy dało by się do talii 6 zasobów, a reszte potworki ale by prosto się talię układało te dwa to i tak jest już spore ułatwienie
lvl 22
2013-04-06 16:29:58
Dobra, można zamknąć. Dzięki czyjejś radzie, żeby dać jednostki po 2 EN idzie lepiej.
lvl 6
2013-04-06 17:21:34
No dokładnie :) Trzeba wsadzać też jednostki słabsze, o małym koszcie, które można szybko wystawić, a idzie się nimi skutecznie bronić, najwyżej zginą, ale my nie tracimy HP :) Nie zamykam, niech inni to sobie poczytają i sprawdzą, że tak jest dobrze :)

A uwierzcie mi, że jest, grałem w dziesiątki karcianek nim powstał Terrath i wszędzie obowiązują podobne zasady :)
lvl 7
2013-04-12 00:49:30
O ile te słabe jednostki wejdą ci na początek. Chyba, że mam tego motłochu używać w 100 turze do blokowania łowczyni... ;)
lvl 7
2013-04-13 17:41:27
I kolejny raz przegrałem z kompem 20-0 hp ... teraz w 14 tur -,-
Moim zdaniem powinna być ustalona liczba zasobów - żeby nie było 2en aż do 20 rundy ani 6en na start i 1 woj. Najlepiej żeby było zawsze 3 lub 4 (nie więcej ani nie mniej) w pierwszych 7 kartach a wtedy zawsze można coś wyłożyć ... bd można wtedy wyłożyć coś silnego ale i przeciwnik będzie mógł więc równowaga zachowana :p

@Eigen - wsadziłem 7 kart za 2en i 7 za 3en ale nie zawsze się one trafiają. :]
lvl 13
2013-04-23 20:39:26
[Konto Usunięte]
#Edytowany (2021-12-31 17:02:24) przez Hitahirou
Zaloguj się na stronie głównej aby pisać posty
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała